100 days in America!

Kan inte fatta att det har gått 100 dagar av mitt utbytesår!

Idag har varit en riktigt bra dag, när man kommer hem från skolan och känner sig allmänt lycklig och går runt och små ler och är trevlig mot alla. Sån dag var det idag, underbart.

Och det blev bara bättre när jag kom hem och såg att det stod ett stort paket från Pappa och väntade på mig! Ännu lyckligare! Det var fyra presenter som jag inte får öppna för ens om en vecka på min födelsedag, kommer bli svårt att motstå men det är det värt! Så efter jag hade öppnat paketet (alltså det stora med dom presenterna i, var lugn jag har inte fuskat), och råkat snacka svenska med min värdsyster (hon bara stod och glodde på mig, det händer ibland att jag inte tänker på det och svenskan kommer tillbaka haha lite roligt.), så pratade jag med mami på skype som fyllde år idag! GRATTIS IGEN!

Blev på ännu bättre humör och som grädde på moset så kom min värdsyster Emily in med en liten kaka med ett ljus i som hon hade bakat och sjöng "Happy 100th day in America" för mig. Hur söt? Blev överlycklig.

Så om jag skulle summera min dag med ett ord: Awesome



Min fina lilla kaka med ljuset i!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback