18

Dagen har varit grym, öppnade presenterna och jag har verkligen världens bästa familj och vänner. Jag är sååå tacksam för alla som alltid finns där för mig. Helt sjukt hur lyckligt lottad jag är som har alla er, älskar er så mycket!

Det känns faktiskt som om man har blivit äldre över natten, jag menar 18! Äntligen! Inte för att det spelar särskilt stor roll här, en kille skrev som sin status på Facebook som precis hade fyllt 18: "Now I can finally buy a lottery ticket!!" Haha, kanske inte precis vad vi där hemma skulle skriva som status på vår 18-årsdag! Har blir man ju inte riktigt vuxen för ens 21, stackare!

Imorgon ska jag följa med Raquel och vi ska åka till Cadillac och prova roller skating inomhus, kommer bli riktigt kul! Så kommer sova över hos henne både fredag och lördag så kommer hem på söndag och då ska jag lägga upp bilder från idag, vi tog massor med kort!

Här är en bild på en glad Julia idag, A&F tröjan fick jag från Katie imorse!


Kommentarer
Lottie

Grattis vännen! Det verkar som du är väl omhändertagen på din stora dag! Kram

POSTAT 2011-12-09 KLOCKAN 06:43:25
Alma

Grattis! :)

POSTAT 2011-12-10 KLOCKAN 18:14:09
BLOGG: http://alittlebit.webblogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback