Almost Christmas...

Igår var jag och min hostmom och köpte de sista klapparna, gick även och kollade på bio. Det blev New Years Eve, vi satt och garvade rakt genom hela filmen haha. Den rekomenderas starkt, den var mycket bättre än Valentine's Day! Vi hyrde även filmer, 8 st närmare bestämmt för $6. Helk OK deal. Vi köpte även Horrible Bosses, senaste Harry Potter och Bad Teacher.

Har gått runt och sjungt på Justin Bieber's låt mistletoe hela dagen, det är typ det ända som spelas på radion här, okej inte bara men jag har hört den mins fyra ggr sen jag gick upp i morse.

Imorgon är det jul för er där hemma, två dagar kvar för mig. Och det suger ganska mycket att inte vara hemma på julen, menmen jag ser fram emot vår christmas eve, det kommer bli bra. Plus att jag redan vet den stora saken jag kommer att få från min hostmom haha, hon kunde inte hålla det hemligt! Alla här vet typ vad dom ska få i julklapp. Jag vet aldrig vad jag ska få, och jag vill inte veta heller. Det är även populärt att åka med sina föräldrar till the mall och välja ut sina egna julklappar som man sen får på christmas eve, ööh. Vad är vitsen med det!? Weird..

Och jag skulle jättegärna vilja berätta här på bloggen omkillaroch alltannat drama somhänder påmin skolan, men jagvetatt detär folksom läsermin blogg ochöversätter allt jag skriver frånsvenska tillengelska. Haha, sådet är nog inteså smartom jag gör det! ;)

Fick en julklapp av en tjej som jag sprang Cross Country med i höstas i onsdags, hade inte förväntat mig det alls. She's so sweet! Här är iaf kortet jag fick av henne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback