Loca Loca

Hemma nu igen från fina Rhodos med Frida, vi hade det så himla bra! Sjukt roligt men tog tyvärr inte så mycket kort... Men några ska jag nog lägga upp här. Är fortfarande riktigt hes och trött som aldrig förr, imorgon ska jag sova hur länge jag vill, kommer bli så skönt haha! Tråkigt att mötas av ett regnigt Sverige efter att ha lämnat värmen på Rhodos, kommer garanterat åka tillbaka någongång! Känns som man har tröttnat en aning på Carbonara till lunch och middag och choklad croissanter till frukost. Men äre semester så äreeee!

Nu har jag börjat jobbat i Öregrund också till början av Augusti tror jag, beror ju lite på när jag får placering också som jag aldrig fååååååååååår lalala.....

Sen måste man ju nästan säga GRATTIS, det var ju faktist 4th July igår! Synd att man missar det, skulle vara kul att uppleva!

Sneakpeakad-l_large

Kommentarer
Carro :)

Hej! jag har bytt address till sts.se/lifeon (från carlooos.blogg.se) så jag undrar om du kan ändra på min länk? :)

POSTAT 2011-07-05 KLOCKAN 18:47:50
BLOGG: http://sts.se/lifeon
Julia

Visst jag ändrar din länk! :)

POSTAT 2011-07-06 KLOCKAN 13:42:01
BLOGG: http://juliajordeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback