Väntan på placering + lipdub

Jag antar att det är det här som är det värsta innan man åkar iväg, väntan på att få en placering! Det känns ändå som om ganska många redan har fått sin familj i USA om man kollar runt på olika utbytesstudenters bloggar. Det kommer ju säkert bli så att jag får min familj någon gång sent i sommar, bara någon vecka innan jag ska åka iväg haha. Skulle inte bli det minsta förvånad!
Skulle vara så skönt om man visste till vilken delstat och stad man kommer till redan nu!

En kul grej jag såg på en annan tjejes blogg för ett tag sen var en video där hennes high school gjorde en lipdub! Vet inte riktigt hur jag ska förklara vad det är men ungefär som en musikvideo som man mimar till, fast i detta fall är hela skolan med! Ni får kolla själva, kan det bli mer high school spirit? Haha







Kommentarer
Madde

Åååh, han kille som är på 3.42 i första filmen, fan vad söt han var :D

POSTAT 2011-03-08 KLOCKAN 15:48:09
BLOGG: http://missduchess.devote.se
Julia

Jaa, eller hur! Grymt söt! :D

POSTAT 2011-03-08 KLOCKAN 17:07:20
BLOGG: http://juliajordeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback