STS High School

Jag fick en fråga nyss om vilken organisation jag åker med! Jag åker med STS och är hittills väldigt nöjd med mitt val. Dom svarar snabbt på mail och svarar alltid om man undrar över något. Jag har hittar fem stycken till som ska åka med STS som har bloggar, så om det finns flera som läser som ska åka med STS kan ni gärna skriva! Vem vet kanske ses vi i New York! Eller ännu tidigare, i Göteborg nästa helg! Hoppas det kommer dit många så man kan lära känna massor med nytt folk som ska göra exakt samma sak som en själv i höst! :)

Är lite orolig över hur jag ska kunna hitta när jag har kommit fram till Göteborg med tåget.. Hoppas det kanske är någon mera som ska åka från Stockholm dit på fredag förmiddag, haha. Senaste gången jag var i Göteborg var förra sommaren tror jag och det är inte precis så jag känner att jag kan stället särskilt braaa. Jaja, det ordnar sig nog när man kommit fram...




Kommentarer
Emma

Vi ses om en vecka! :D

POSTAT 2011-03-10 KLOCKAN 11:06:30
BLOGG: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
karin

Jag åker också med STS! och vi ses nästa vecka, och kanske i new york;) åhh can´t wait! kram karin

POSTAT 2011-03-13 KLOCKAN 22:37:40
BLOGG: http://thelandofopportunity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback