Christmas is almost here!

Alla tv kanaler har jul reklamer och folket på gatan har börjat dekorera sina hus med ljusslingor och glitter! Håller på att jobba på en christmas playlist på min spotify så man kan börja få lite julkänsla! Nästa helg ska vi åka och köpa julgran, underbart!! Ju tidigare desto bättre om ni frågar mig! Skypade med pappsen igår kväll, eftersom han är i Wisconsin här i USA nu så slipper man tänka på tidsskillnaden! Han är bara en timme före oss så det är skönt, önskar att han kunde kommit över hit eftersom Wisconsin är grannstaten till Michigan men det gick inte, lite synd med det går!

I helgen drar vi till Traverse City och jag ska shoppa dom sista julklapparna till er där hemma och också försöka hitta något till värdfamiljen, inte den blekaste om vad man ska hitta på till dom men något ska man väl hitta. Dom sa att dom önskade sig svensk choklad, inte det lättaste att trolla fram precis..!

Nu ska jag sätta mig och kolla på the Gammys Countdown, imorgon är det Victoria's Secret Fashion Show som gäller!
Juste, nämnde jag att vi har skaffat två kattungar? Iiiih dom är så söta.
Katie och Puff, han kommer bli en äkta amerikan. Käkar nonstop och är bra mycket större än sin brorsa.
Vill ni veta en annan bra sak? Såhär många mascaror kan du köpa här på Wallmart, för samma pris som EN mascara hemma i Sverige. NICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback