Fina vänner

Kvällen innan jag åkte var Frida, Amanda, Cecilia och Erik över en sista gång och gav mig världens finsate present som jag inte fick öppna innan dom åkte. Tur var väl det för jag grät bara ännu mera när jag öppnade paketet, världens finaste tavla som dom hade gjort till mig. Ni kan inte ana hur mycket det betydde, blir så himla glad varje gång jag tänker på det! Det är precis sånna här presenter som man uppskattar the most. Jennifer var med mig tills sent på kvällen innan hon tog bussen hem till sig, usch jag hatar verkligen farväl. Mycket tårar blev det. Det var sjukt roligt att skypa med dig, vilket jag vill göra med alla er andra också! Har skype dejt med Fia och Fejca i helgen, kommer bli sååå roligt att höra er igen efter två månader!

Frida hade gjort ett sånt himla fint inlägg på sin blogg, som jag för övrgt följer som en slag hehe, så roligt att höra allt som händer där hemma! Är glad att cecilia också har en blogg som jag kollar hela tiden, väntar bara på att Amanda och Erik ska fixa en nu..!? Saknar våra sushi stunder (och pannkakor för Cissa ist?), mysiga kvällar hemma hos mig och i sommar skaaa ni komma ut till Öregrund, blev ju aldrig av förra året och då har ju även jag och Amanda blivit stora!

Som tur är så tar jag graduation 10 dagar innan ni tar studenten hemma i Uppsala, så jag kommer att stå där på trappan när ni springer ut från Fyris!! Smidigt att ni går på samma skola som Jennifer så jag kan träffa er alla haha!

Jag känner mig verkligen inte färdig här än, resan har bara börjat. Vill inte hem än men önskar att ni kunde vara här och uppleva allt med mig!

Kämpa på där hemma med skolan och sista året nu, sen är ni fria! Be strong and make me proud!







Kommentarer
Frida

Ååh jag är SÅÅ glad att du kommer hem till vår student. Och eftersom att jag och Cecilia är ansvariga för flaket så kanske vi kan smyga upp dig dit så du får åka med! hehe..



Och att Amanda skaffar blogg kan du ju glömma. Du kanske kommer ihåg att hon varken är bra på att använda facebook eller mobilen? haha <3



PUSSS SAKNAR DIG

POSTAT 2011-10-21 KLOCKAN 20:48:44
BLOGG: http://www.fridasaarela.spotlife.se
Julia

Jaaa ni måste smyga upp mig på flaket hihi! :D

Och ja, sannorlikheten att Amanda skaffar en blogg är väl lika med noll! Nej jag har inte glömt bort hur "flitigt"hon använder Facebook eller sin mobil! Haha <3

POSTAT 2011-10-22 KLOCKAN 06:54:34
BLOGG: http://juliajordeby.blogg.se/
Amanda

Ååååh fin du är min vän! ÄLSKA att du kommer till våran student:D:D:D

Äsch sååå dålig är jag inte på att använda facebook eller mobilen, inte så snabb på att svara bara, heheh... Och i blogg frågan, där ser det väl rätt mörkt ut, KANSKE för din skull då.

Saknar dig så mycket och hoppas du har det bäst, längtar tills jag får höra allt från dig! :D puss<3

POSTAT 2011-10-23 KLOCKAN 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback