Hawaii

Jajemen rubriken säger allt. Nu är resan äntligen bokad! Den 15-22 februari flyger jag till Hawaii! Jag bokade resan igår via explore-america.com och jag är så himla taggad!! Det kommer att vara veckan efter vi har haft homecoming, så efter det drar jag iväg. Man fick även ta med sig an american friend som gick i High School så Katie ska också följa med, jag vill åka nu på direkten!! :D Resan kommer att vara men andra utbytesstudenter från hela världen som är i USA just nu, hur awesome låter inte det?

På springbreak ska vi åka någonstans i en vecka med min värdfamilj men resmålet är inte helt spikat än, men förslagen min värdmamma har snackat om låter lite för bra för att vara sant haha, så jag håller tummarna nu och hoppas att vi åker dit!!

Sen på våren har jag även bokat in mig på skolans Senior Trip! Det är en resa för alla seniors på skolan och vi ska åka till Philadelphia och Washington DC i 5 dagar!! Vi åker en dag efter jag har kommit hem från resan med min värdfamilj haha, och en dag efter vi kommit hem är det PROM! Hur crazy kommer våren inte att bli?! Can't wait! IM LIVING MY DREAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback