Package from Sweden

Fredagen har varit en bra dag, lektionerna har flutit på som vanligt och jag kan inte fatta att det redan är sista skoldagen för veckan! Även fast jag kan tycka att det är konstigt att dom börjar sin vecka på söndag och inte på måndagar. Idag på spanskan förklarade läraren att i många andra länder, inkl. Spanien, så börjar man veckan med måndag vilket några inte riktigt kunde fatta varför, sen också att dom skrivet sitt datum dd-mm-åå och inte mm-dd-åå, det kändes bra haha. Har precis lärt mig nu att komma ihåg att månaden ska vara först och inte dagen, det tar ett tag att få in det i skallen!

Efter skolan sprang vi till ett ställe och käkade dounuts and cider! Ah galet gott, även fast man nästan spydde efter man hade tryckt i sig två stycken dounuts och sedan skulle springa tillbaka.. Varmt som bara den var det också, 26 grader idag så svettet rann som aldrig förr, fräääsch!

När vi kom hem efter practice idag stod det ett paket och väntade på mig från pappa och Johan plus ett brev från mami! Blev överlycklig, gjorde dagen ännu bättre!! Ska försöka ladda upp bild på det jag fick sen senare. TACK IGEN, SVENSKT GODIS VAR EFTERLÄNGTAT!!

På kvällen spelade football laget homegame så vi gick dit och kollade, vädret var mycket skönare mot förra fredagen, McBain vann med 46-14 mot Beal City!!


Kommentarer
Johanovic

de ä lunch

POSTAT 2011-10-15 KLOCKAN 12:01:09
Johanovic

de ä lunch

POSTAT 2011-10-15 KLOCKAN 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback