XC

Tävlingen i tisdags gick sådär för mig, sprang en minut långsammare än förra veckan. Fick ungefär samma placering som det förra conference meetet så jag antar alla sprang sämre haha? Fast iof så var det väldigt kallt och blåsigt så det påverkade mycket. Jag skypade med mamma på bussen påväg dit, ni skulle se alla blickar jag fick när jag pratade svenska haha... Dom såg helt förvånade ut!

Vårt lag kom i alla fall på andra plats vilket var great! Efter var det tailgate party, man tar med sig en egen maträtt eller dessert som alla kan äta av och det var som en gathering för allas familjer. Grymt mycket mat, Katie hade gjort Happy Birthday cupcakes till våran coach som fyllde år! Sjuukt goda!







Dom flesta var utanför bussen och käkade men här är en bild på Katlyn, Katie, Makayla och Emily på bussen efter tävlingen, vi gick tillbaka för det var freezing cold outside!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback