9/22/11

Nu var det ett tag sen jag skrev här, vårt internet här har inte funkat dom senaste dagarna så har inte kunnat laddat upp mera bilder. Då är jag väldigt tacksam att jag har min iPhone så jag bloggar från den nu! Vad har hänt sen sist? Inget speciellt egentligen, allt rullar på och det är fullt upp hela tiden.

Idag hade vi photo med XC-teamet, vi tog det utomhus och det regnade, blev säkert jätte fina foton...! Igår sprang vi 5 miles, jobbigt mina ben känns idag. Juste vi hade ett meet tisdags, sprang på 25.38, nytt PR! XC blir bara roligare och roligare för varje dag!

Ang. homecoming dance så brukar man ha den nästa helg men på vår skola var inte football jättestort förut, så man har homecoming i februari istället eftersom basket är större här! Så jag måste vänta ända till februari!! Sen är det ju prom också innan vi slutar, blir mycket i 2012! Hur kan det redan vara fredag imorgon?! Vad hände med veckan? Jag har gått på High School nu i tre veckor och herregud vad tiden bara flyger iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback