First cross country meet!

Sorry att jag inte har skrivit på länge, har haft fullt upp hela tiden med skola och träning! Första veckan har varit super, alla har varit jätte snälla och nyfikna! Eftersom skolan inte är så jättestor så börjar man känna igen många nu, från en början var jag väldigt skeptisk till att allt skulle vara så litet men skolan är jättebra! Trivs verkligen här! Tror många vet att jag är "the swedish girl" nu efter ett par dagar haha, dom kan verkligen inte förstå att jag aldrig hade varit på ett american football game! Men igår gick jag och Katie iaf till skolan för vårt lag hade hemmamatch, jag förstod inte ett dugg av vad dom gjorde hehe. Meeeen det var en rolig upplevelse! Det var JV laget som spelade vilket betyder att det är dom som går i 9th till 11th grade, så nästa gång vi har hemmamatch är det Senior laget som spelar, det kommer nog bli roligare med mer publik.

I onsdags sprang jag mitt första Cross Country meet!! Jag ville verkligen inte men någon gång måste vara den första. Dom plockade ut dom 7 bästa tjejerna från alla lag så får dom springa första meetet, Katie sprang bland annat där. Jag och tre andra tjejer sprang ett annat meet för dom som inte var med i det första mot 10 andra skolor, and guess what, jag fick medalj! En 9e plats blev det, haha det hade jag inte förvänat mig. Imorgon är det vår skola som hostar Cross Country tävlingen, jag orkar verkligen inte springa imorgon, plus att det ska vara 26 grader då och vår bana är den värsta av alla!! Kommer svettas flera liter, tror inte jag har tränat såhär mycket på väldig länge! Varje dag efter skolan och på helgen, men det är bra så det kompenserar upp mot allt man äter! lol



Våra Cross Country kläder, gult och grönt inte dom snyggaste färgerna!



Och här är medaljen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback