Bronner's part 1

I lördags morse åkte vi till Bronner's, på vägen dit stannade på McDonalds och käkade frukost. Utanför stod det amish folk och sålde sylt, enligt min värdmamma så är deras sylt den bästa så vi köpte fyra burkar av dom. Det var så konstigt att se dom i sina gamla kläder och att dom åkte dit med häst och vagn, inget man ser varje dag!
När vi var framme åkte vi direkt till Bronner's Christmas Store, one word: GIGANTIC! Har aldrig sett så mycket lampor och juldekorationer på ett och samma ställe! Det var verkligen en upplevelse, kan bara tänka mig how crowded det är där dagarna innan jul! Här kommer lite av bilderna jag tog!






Utanför affären fanns det texter från alla olika länder, kolla vad jag hittade.











Träffade även på Selma, det var ett kärt återseende!







Den bilden får avsluta första delen, mera bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback