Pictures of my house!

Så, nu har jag tagit lite kort på mitt hus här i Michigan, även några på mitt rum! Enjoy!

Framsidan av huset och garaget.
Baksidan av huset.
En av min värdmammas bilar, här hennes gula jeep. Den är sjukt svår att ta sig in i haha..
Min dubbelsäng, sover i den understa sängen. Bäddade den  precis, baaara för att det skulle se fint ut för er, hehe.
Bilderna på väggen är de bilder jag hade skickat på min familj till värdfamiljen innan jag kom! Dom är så gulliga som har fixat in alla i ramar och satt upp!
Och här en till på kompisar och familj!

Kommentarer
Frida

vart har du våran tavla då? :( hehe

POSTAT 2011-09-04 KLOCKAN 12:16:32
BLOGG: http://www.fridasaarela.spotlife.se
carro

ohh me in the corner!! miss ya!

ser ut som om du har ett supermysigt rum och underbart hus, plus systrar!

btw, jag har nu sett klart hela första säsongen av glee nu! längtar tills de går att ladda ner säsong 2 så jag kan se det med! dunder serie!

puss och kram <3

POSTAT 2011-09-06 KLOCKAN 22:49:50
Julia

Ååh jag visste att du skulle gilla det! :D Hoppas du har det jättebra där hemma, miss you!! <3

POSTAT 2011-09-10 KLOCKAN 00:58:55
BLOGG: http://juliajordeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback