PROM 2012

I lordags var det alltsa prom pa kvallen, vi akte in till Cadillac pa morgonen och fixade naglarna och solade. Sen hem och fixa haret och smink. Kori fixade mitt har och jag blev riktigt nojd! Vid kvart i 5 kom min dejt och hamtade upp mig for att aka till Katie's killes hus och att ta massor med bilder. Sedan vid halv sju vidare till restaurangen dar vi skulle vara hela kvallen. Middag, tal, Senior Slide show, crowning King and Queen och sen till sist dans. Hade en riktigt rolig kvall som jag aldrig kommer att glomma!















Kommentarer
Linda

ÅÅÅHHHHHH VA FIN DU ÄR JULIA!!!!!! :D :D

Underbar klänning - blir gryyyyymt avis <3 <3 <3 xxxxx

POSTAT 2012-04-24 KLOCKAN 10:59:25
Alma

Åh gud vilken fin klänning!

POSTAT 2012-04-24 KLOCKAN 14:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback