Fullt upp

Jag har haft fullt upp i veckan så har inte alls hunnit med att lägga upp bilderna från i helgen här på bloggen.. Dom kommer snart jag lovar! Och ni som har mig på Facebook kan kolla på dom där så länge. Jag saknar Cross Countryn hur mycket som helst, att träna varenda dag och åka på tävlingar minst två gånger i veckan. Men track säsongen (friidrott) börjar i början av mars så det har jag att se fram emot, hoppas det blir lika roligt som X-Country! Jag och Katie bestämde oss för att dra ut på en spring tur idag efter skolan eftersom det var så längesen vi sprang. Vi valde en sträcka som var 4 miles (6,5K). Inte smart. Speciellt inte när det var fem grader utomhus. Herregud va kallt det var, tar nog en stund innan vi springer utomhus igen, vi behöver lite mera plus grader för det! Här är iallafall en bild på mig och Katie som fotografen på homecoming dansen tog!

Om exakt en vecka är jag på HAWAII, sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback