Hej hopp

Igår var jag hemma hos Jenn som hade fyllt 18 med tio andra från skolan, firade med middag och sen bowling! Efter det drog vi till Wallmart och gick runt haha, längst bak i affären hade dom en lång kö med minst 200 personer som stod där. Vi fattade först inte varför men sen förstod vi att dom köade för den nya Twilight filmen! Den kom ut på DVD igår i affärerna så det var därför. Folk hade stått där i över 12 timmar, jaa vad ska man säga?

Sitter just nu och kollar på min Adele DVD, imorgon uppträder hon på The Grammys! En sak jag älskar med att vara här är att man kan se alla awards shows live, utan att behöva sitta uppe mitt i natten för att kolla online på datorn! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback