Snowday again + cupcakes

Ja som ni ser, snowday igen. Skööönt. Katie kom in vid 6 och sa att vi inte hade skola, somnade om igen och vaknade 10.

Sen ställde sig Katie och gjorde cupcakes med choklad frosting, har redan ätit tre stycken. Aaaj min mage, inte bra. Men fin frukost iallafall.

Ang. helgens shopping runda, hittade inga skor tyvärr... Men jag hittade en annan sak!
Finns en affär här som heter JC-Penny som man skulle kunna jämföra med Åhléns. Dom har massa olika klädes märken i butiken, och för några månader sen fick dom in ett nytt märke. Gissa vilket...? MANGOOOO! Ja alla ni som känner mig vet hut mycket jag älskar det märket, det var en underbar känsla när jag såg min lilla MANGO hörna inne på JC-Penny. Och jag kunde ha köpt allting, men det gjorde jag inte så cred till mig där! Jag hittade en superfin väska som från början kostade $59.99, sen var den nedsatt till $29.00. Men nu kostade den bara $12!! En MANGO väska för 80 spänn. It was meant to be helt enkelt.

Vi har fått tillbaka resultatet från våra exams, är super nöjd. Inte med matten lika mycket med det är okej. Lägger upp bild på det någon gång snart!


Kommentarer
Jesper

hej julia, jag ska åka som utbytesstudent nästa år, allt är inte helt klart än men det är högst troligt och jag är hur taggad som helst men iallafall jag undrar lite vad man ska skriva i det personliga brevet. jag förstår såklart att man ska skriva om sig själv och så men vad är viktigt att ta med så man inte glömmer. hur skrev du?

tacksam för svar.

POSTAT 2012-01-24 KLOCKAN 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback