Scrapbooking + Detroit

I måndags kom jag hem från en helg i Detroit, det var jag och fem andra utbytesstudenter där från Tyskland, Thailand och Norge. Det var riktigt roligt att prova på att göra sin egna scrapbook som man kan ta hem och visa sen! Tror jag sov fem timmar sammanlagt under hela helgen så är skapligt trött nu.

På lördag eftermiddagen åkte vi till downtown Detroit och kollade runt lite och såg bron över till Canada. Nästan allting i Detroit var smutsigt och fattigt, det såg verkligen ut som man har hört om staden. Även fast det var fint inne i downtown, så var det nog allt. Vi åkte till ett gigantiskt mall där dom hade H&M!! Senast jag var på ett H&M var i Chicago, och för ett par dagar sen gick mina svarta skinny svarta jeans sönder så det passade perfekt att kunna köpa nya nu. Men jag shoppade ingenting annars, sparar mina pengar till spring break och New York istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback