Senaste dagarna


Onsdag: inget speciellt hände i skolan, 27 grader utomhus så det blev en svettig träning!

Torsdag: Dax för första Track tävlingen som låg en timme bort på en av Michigans största college, Central Michigan. Jag sprang 800m stafett och 800m. Det var helt sjukt svårt att springa och man kände verkligen att man inte var riktigt i form..! Fick först vänta 2 timmar tills första tävlingen, sedan 2 och en halv till nästa och sedan en timme tills innan vi tog bussen tillbaka till McBain. Vi var inte hemma för ens 11.30 pm... Var bra trött då så gick och la mig direkt när jag kom hem, då hann jag inte göra mina läxor heller till dagen efter.
Jag vet inte än om jag gillar Track lika mycket som jag gillade Cross Country men det är verkligen hur roligt som helst att vara kvar efter skolan och träna och umgås med alla andra kompisar än att bara åka hem direkt och ha tråkigt, så jag tycker verkligen att det är värt det!

Fredag: spenderade halva dagen till att göra mina läxor i skolan eftersom det idag var Third Marking Period vilket är näst sista betygen vi får i alla ämnen innan dom räknar ihop allting till våra slutbetyg. Jag hann iallafall klart med allting så det var bra. Lugn träning med mest styrka och slapp på kvällen efter vi kom hem med pizza rolls, yum... Jag och Katie också med mami ett bra tag på eftermiddagen!

Lördag: Åkte in till Cadillac och gick på bio med Katie och såg The Hunger Games! Riktigt bra film som jag tror alla skulle gilla!! Har blivit mycket bio nu på sista tiden, The Vow, Project X, 21 Jump Street och The Hunger Games. Kan verkligen rekommendera alla fyra, speciellt de två sist nämnda.

Söndag: Idag ska vi upp till Traverse och kolla på Prom Dresses, hoppas på att hitta något fint!

PÅ FREDAG ÅKER VI TILL CONNECTICUT OCH ÄVEN NEW YORK ETT PAR DAGAR!!! CAN'T WAIT!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback